Przyjemność. Masz to w naturze. Poznaj kulisy nowej kampanii.
Natura i przyjemność celebrowania wspólnych, rodzinnych chwil to główna oś nowej kampanii marki „Herbapol”, sygnowanej hasłem „Przyjemność. Masz to w naturze”. Naturalny, owocowy smak zamknięty w produktach firmy „Herbapol” to nieodzowny element rodzinnych spotkań, to przyjemność z odkrywania smaków natury. Jej symbolem jest charakterystyczny zielony listek herbaty, znak spinający gamę naszych produktów.
Pierwsza odsłona kampanii potrwa do końca 2014 r. Najmocniejszym akcentem naszych działań są 15-sekundowe spoty telewizyjne przedstawiające dwa produkty marki „Herbapol” – syrop Owocowa Spiżarnia Malina oraz herbatkę owocową Herbaciany Ogród Dzika Róża.
Filmy wykorzystują technikę „time-lapse”, pozwalającą na podkreślenie owocowego smaku, zamkniętego w produktach marki Herbapol. Ich spożywanie to wielokrotne zetknięcie z przyjemną bliskością natury.
Reżyserem spotów jest Toby Dye, za post-produkcję odpowiada studio Platige Image. Nową platformę komunikacji „Przyjemność. Masz to w naturze.” opracowała agencja reklamowa Lowe Warsaw. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom. Działania PR prowadzi agencja BrandLab.